Mitt älskade barn!

Chanelle, mitt älskade barn, min ängel & min hjälte ligger nu och sover en sväng. Öroninflammation och 39 graders feber :( Tycker så synd om dig mitt lilla vackra barn. Att se sitt barn vara sjukt är fruktansvärt, man känner verkligen med dom stackars små barnen. Det värsta är när dom inte kan prata och tala om vad som är värst.
Febern kom så plötsligt, märkte att hon var lika varm som en stekpanna när jag skulle ta ett bad med henne.
Tog tempen och det visade sig att febern var relativt hög så badet f år vi ta en annan dag..
Men ska det vara såhär? Ska ett liten barn på 1 år redan ha haft öroninflammation 4 gånger? :(
Någon mer som har haft så?
Ne nu ska jag titta till mitt vackra hjärtegull! <3



Kommentarer
Postat av: froidan

Stackars henne ;(

Hon kanske är ett 'öronbarn', ? Kram <3

2010-10-18 @ 11:53:55
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/