FAN FAN FAAAAAAN!!

Sjukt arg & känner mig jävligt LURAD!! Skulle beställa en sak från internet som det stod skulle kosta 4.95 euro vilket är ca  50 svenska  kr.. När jag hade beställt skiten stod det att jag skulle betala 98.85 så då loggade jag in på min bank för att kolla hur mycket dom drog & FITT SAKEN drog faaaaaaaaan 700 spänn!!!! Vilket jag absolut inte hade rååååd med ..Hur faaaaan gör jag nu?????????????????????????????????????

Nybadad <3

Sitter nu nybadad med en kopp kaffe framför tv:n.. Inväntar ju självklart KUNGARNA AV TYLÖSAND!
Dagen idag har väl varit okey. Hunnit fixa massa saker.
Bland annat detta:
Postat brev
Handlat
Försäkringskassan
Arbetsförmedlingen
Möte med min blivande jobbcoach
Lagat lunch
Varit till dagmamman
Solat
Tränat
Ätit
Promenad
Och badat.
Skönt att gå upp i tid så man hinner göra sånt här som måste göras.
Här får ni 2 bilder på lillan.
Taget idag!
Taget igår

Mätta!;)

Nu är jag & lillan mätta & belåtna.Ska strax klä på henne för att sedan knalla iväg till dagmamman. =)
Har varit ute & fixat en massa ärenden idag..
Så trött på *** som inte kan hålla sina handläggningstider..1vecka har dom på sig men nu har det gått 8-9 dagar & jag har inte ens hört något i från dom.
Fan så jag hatar detta..
Men men,träffade min blivande jobbcoach förut som verkade hur bra som helst..
Nu ska man bara hålla tummarna på att jag ska få ett jobb snart också...
Neee nu har jag inte tid med detta, ska fixa lillan nu och sen senare ska jag till gymmet!!
Älskar att träna!
See ya!<3

Lördag fram till idag!

Uppdaterade aldrig i lördags för jag ville tillbringa all tid till min älskling som faktiskt kom =)

Så här får ni lite update om dagarna som gått..
Lördag: Storstäd, massa mys med älskling, matlagning & massa tända ljus.
Livets ;)
Söndag: Älskling åkte hem :( , umgicks med Frida & barnen som kom på besök sen vart det bara en massa soffhäng.
Måndag: Lillans första dag hos dagmamman, Lillan tog sina första steg, tränade och umgicks med Frida.
Tisdag: Ja klockan är ju nu bara 15.43 men vi gick upp rätt hyffsat. Ringde & väckte min babe vid 09.00 sen käkade jag frulle & kollade på våra bästa år. Sen har jag busat med min älskade dotter, lagade lunch & det blev fiskpinnar, potatismos & remoladsås vilken hon ÄLSKAR! Vi kom nyss hem i från dagmamman så nu sover snuttan en liten stund. Ska strax byta om till träningskläder sen gå hem till pappa & Carina för att lämna lillan.. Måste ju barnvakt när jag tränar... Ska se till att det blir minst 1h & 30 min på gymmet idag.. Ja efter det är det bara att hämta lillan igen & knalla hemmåt för att sedan ta en dusch & ta tag i disken som finns kvar sen lunchen och sen bara vila & ta det lugnt.
Btw så ska jag försöka bli bättre på det här med att blogga. Måste snart lägga ut lite nya bilder också.. Men lugn bara lugn det kommer ;)
Puss & Kram
// Jennie & Chanelle

Lördagsmys??

Chacha bloggen =)
Idag är det lördag, pissväder ute vilket känns förjävla tråkigt!
Idag KANSKE min älskade pojkvän kommer på besök. Jag håller tummarna för det iaf =)
Om han kommer ska jag se till att det blir en massa mys med god mat osv.
Skulle han inte komma så vet jag fan inte vad jag ska göra.. Då kommer denna dag se ut som alla andra tråkiga dagar :(
Jaja, dagen får visa vad som händer.
Uppdaterar senare om hur det vart!
Puss & kram

Kaffe hos frida =)

Tom mage, ingen matlust men Kaffe slinker ner lika bra som vatten =) vad skulle man göra utan kaffet?? Haha, nerrå jag måste dra ner på både rökat & kaffedrickandet.. Måste ta tag i ALLT som har med hä'lsan att göra nu.. I morgon ska jag fixa gymkort och se till att bli slank och vältränad ;) De ni..  En ny Jennie kommer till världen. haha'

Ska tagga hemåt snart!
Måste se till att dra hem & städa.'



Puss & kram

Drömmen kanske verkligen bara var en dröm.

Tjabba tjena hallå min älskade läsare.. Blandade känslor kommer i från mig nu för tiden men vad gör det?? Jag blir starkare för varje dag som går och ska det fortsätta såhär så kommer ni få se en TJEJ som kommer gå långt.


Fick ett jobb erbjudande idag, i staden där killen jag tycker om bor.. Men bara för att jag skriver så betyder inte det att jag flyttar dit eller tar det jobbet för att han bor där. Utan jag har länge velat komma bort från denna håla, börja om mitt liv och låta min dotter växa upp på ett annat ställe än Kumla.  Och jag behöver ett jobb så varför inte ta första bästa?? Nu letar jag lägenhet för fullt och velar fram & tillbaka på om jag ska ta detta jobb eller inte.. Men det lutar åt det iaf..  Jag har länge drömt om ett familjeliv, jag har vuxit i från allt som har med festa, supa, knulla &  åka hiss att göra.. Jag har länge velat ha en normal man i mitt liv.. Någon som förtjänar min kärlek och förtjänar att få komma min dotter nära inpå livet.. Jag har enligt mig själv hittat honom.Han är underbar, snäll, fin & omtänksam. Han har allt jag söker hos en man..

Jag ger allt jag kan, allt som står i min makt att ge mannen i mitt hjärta. Jag säger exakt vad jag tycker & tänker och det är ett tecken på att jag inte är rädd för sanningen.. Jag är en ärlig person..

Nu är det bara att hålla tummarna på att känslorna är besvarade från topp till tå..

Mig håller man hårt eller släpper helt :D Bra ordspråk det där ;)

Hur som helst, finns det mycket jag måste tänka på nu innan jag säger upp min lägenhet och om jag ska göra det.

Det som står på listan i mitt liv är: Jobb,körkort, ny ort, ny lägenhet, ge min dotter det bästa och se till att alla i familjen mår bra..

:'(

Söv ner mig & se till att jag ALDRIG mer vaknar tack!
Vad har jag gjort för att förtjäna denna smärta? :'(
Can´t stop crying.

My love! <3

My lovely boy, my heart and my happiness..
The name of the man in my life is
Özenc Keskin!!

I like u so much Darliing! <3


FRÅGETECKEN!!???

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra längre.. Det gör ont inom mig. Öppnar jag munnen och talar om mina tankar så misstolkas det till att jag skulle vara sur.. Tråkigt men sant..  Ska vi låta saken rinna ut i sanden eller är jag värd en förklaring till varför du beter dig såhär?
Jag är rädd...

Vad ska jag göra? Är det inte bättre att prata?


Aja hur som helst kom jag nyss in från en promenad med lillan..
Vi har även varit & gungat en sväng =)
<3<3





Özenc Keskin, I like you <3

RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/