Livet känns ju si & sådär nu va!

Ja ibland är livet pest & pina.. Känns som allt går emot mig just nu..
Tur jag har min älskade dotter som jag älskar som mest av allt!! <3

Jag tycker jag gör allt för alla andra men får oftast inte tt skir tillbaka heller. Men det är slut på det nu..
Så som ni behandlar mig ska jag behandla er..


Sitter hos frida nu, har gråtit ett par tårar men ska väl snart gå hem med lillan.. Idag tänker jag faktiskt inte svara i telefonen eller nått.. Jag orkar inte prata med nån just nu!

Idag ska jag bara tänka på hur jag vill ha det med allt.. Jag ger & ger sen händer inget mer..
Jaja, nu har jag rensat lite iaf...


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/