Inställt. :/

Chacha bloggen!;)
Är lite smått irriterad & besviken just nu. Nu undrar ni ju självklart "varför då??"
Här får ni svaret:
Det första som hände var att jag skulle börja plugga idag. Jag skulle alltså ha min första lektion idag kl 11.00, går upp tidigare än vanligt för att hinna göra mig i ordning & lillan.  Går till dagmamman och lämnar lillan sen vidare till skolan. Väl framme i skolan så säger läraren att " Nej , men denna bok är för lätt för dig så du får gå den andra engelska kursen "  JAHAAA , tänker ju jag.. Då har jag alltså tagit mig hit i onödan. :/ Surt faktiskt..
Det andra är:
Att jag skulle på anställningsintervju i morgon kl 14.00 men dom ringde nyss & sa att hon som håller i dom har blivit sjuk, så nu ska jag inte dit förens om 2 veckor.. Hur surt är inte det på en skala då??
Hatar när saker ändras som man sett fram emot, håller ni inte med?

Well well,  sitter här nu och svälter känns det som.. Länge sen jag kände denna hungerkänsla faktiskt så det är nog dags att börja med maten nu.. =)
Nu har jag iaf lämnat in schemat för hur lillan ska gå hos dagmamman :))
Skönt att jag bestämmer tiderna nu när hon får gå heltid när jag ska plugga =)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ville bara önska er en mysig kväll :)

2010-10-12 @ 21:15:42
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/