Lite funderingar!

Låg & tänkte i går kväll innan jag somna..

Tankarna kretsade runt tonårs livet och vänner hit & dit..


Förr kunde man säga till vem som helst att det var ens bästa vän, fast man kanske inte ens var BÄSTA vänner.
Man trodde kanske det just då fast det man kanske bara drack ihop på helgerna och hade kul på det viset..
Sen efter helgerna kanske man också umgicks men man kanske inte hade så mycket annat att prata om förutom
  • Hur full man hade varit
  • Vilka man hade strulat med
  • Vilka som gjorde dittan & dattan
  • Vilka som var där
Osv........
Jag tror många känner igen sig i detta..
Måndag - Tisdag: Prat om helgen som var
Onsdag - Torsdag : Planering till den nya helgen.
Fredag - Söndag: Fest!


Jaa, såhär var det iaf för mig.. Man hade ett gäng man ALLTID umgicks med och festade med och man sa alltid " du är min bästa vän "
Men hur kunde man säga det egentligen??


En bästa vän är någon man kan prata om allt med, en person man känner sig trygg med eller en som verkligen förstår en och aldrig går bakom ryggen..


Visst, man blir klokare genom åren men hur jag kunde bete mig sådär som jag skrivit ovan själv.. Ja det förstår jag inte..

Jag hade JÄVLIGT kul på den tiden, säger inget annat om det men att dom jag hängde med skulle föreställa ens bästa vänner är ju bara lögn!


Jag har många " vänner " kvar från den tiden men det är mest ytliga vänner. Sådana man festar med eller frågar hur den mår osv...

Men jag har även några få kvar från den tiden + nya som verkligen inte är ytliga vänner. Utan riktiga vänner!
Jag bryr mig om dom & dom bryr sig om mig, vi kan prata om allt, jag kan känna mig trygg & vi förstår varandra!!
Tack till er! Sandra Valette, Zandra Franzén, Sandra Stenånger, Frida Stenånger & Johanna Folin!

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit

Gumman jag älskar dig! Håller med i det du skriver! Är glad att du finns i mitt liv! <3

2010-11-20 @ 10:23:35
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag älskar dej så otroligt mycket min ängel <3

2010-11-20 @ 10:35:12
URL: http://valette.blogg.se/
Postat av: Froidan

Vad go du är! Är jätteglad att du finns i mitt liv! Kan prata med allt om dig, det känns som att vi förstår varandra så bra :) Älskar dig <3

2010-11-20 @ 16:48:42
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: johanna folin

åååååhhh älskling tårarna rinner på mina kinder...det värmer gott i hjärtat!! trots detta låååånga avstånd har vi kommit varandra nära,och det känns som du har funnits i mitt liv alltid!! vill inte ha ett liv utan våra samtal,o dom få träffar vi kan ha!! du är oxå verkligen en av mina bästa vänner som jag kan lita på o öppna upp mitt hjärta för...love u my girl <3

2010-11-22 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/