Känner mig inte HEL!

Hejsan min glada läsare..
Detta är väl kanske inget skojjigt inlägg utan bara mina tankar.

Kom hem i från min älskling idag.. Åhh fyy faan vad deppig jag blir så fort jag kommer hem.. Jag känner mig verkligen inte hel utan min underbra pojkvän.. Jag mår så bra och verkligen njuter av livet när han finns i min närvaro, eller när jag finns i hans hem överhuvudtaget.. Ni vet den här känslan man har, tryggheten av att bara veta att han håller om mig.. Åhh jag vill åka tillbaka nuuu :( Detta med distansförhållande är mer än vad jag klarar av egentligen men måste försöka vara stark & kämpa vidare för våran kärleks skull! <3
Du gör mig så lycklig min älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/