Ja, jag säger då det!

Dessa 2 små osmarta nötter som suttit & kommenterat i min blogg brukar tydligen prata med mig. 2 små fega råttor är vad ni är! Och sen blir jag så trött på att så fort jag ÖPPNA käften blir det ett jäkla liv.. Men det finns fler än jag i den här hålan som yttrat mig om den där graviditeten i ett inlägg! Men har dom fått några onödigt spydiga , fega kommentarer? NEJ!! Men antar att det alltid kommer vara såhär..  

Det jag ännu en gång vill uppmärksamma er alla om är att ALLA får ha en åsikt..
Det ni skrivit om är kanske era åsikter, det säger jag inget om.
Det som stör mig är att ni inte VÅGAR stå för eran åsikt...

Satt nyss i ett samtal med Nina som fick ta skulden för mycket av det ni gjort eftersom eran IP adress gick att koppla ihop med henne! Tycker ni det är snällt? Att eran vän får ta skulden för något som ni gör?


Då undrar man ju vad ni är för vänner liksom....


Jag hoppas verkligen att ni slutar läsa min blogg, gör ni inte det får jag väl helt enkelt låsa den så ni inte kan läsa.
Svårare än så äre inte! :)

Dessutom kan man tolka " Jag hoppas SOC räddar detta stackars barn " på olika sett. Allt betyder inte att Socialen måste ta barnet i från denne tjej för att rädda barnet! Det finns andra metoder så som stödfamiljer  osv... Men oftast är det såhär, skriver man något negativt så tolkar alla det på sitt egna sätt..

Men att ni dessutom kallar den där texten för personangrepp är ju bara löjligt.  Eftersom ni har förstått vem jag skrivit om så borde ni också hålla med om vissa punkter. Hur skulle ni annars veta vem det handlade om? Ställ er den frågan själva!
Jag har vänner på fler ställen än här , tänk om det hade varit någon annan person jag menade!
Till saken nu!
Ni har gjort bort er och jag kommer rensa lite på FB efter detta..
Sådana fega männsikor behöver inte ha med mitt liv att göra.Dessutom har ni försört för många av mina läsare som nu inte kommer kunna följa min blogg längre eftersom jag kommer låsa den!

Skäms på er!

Kommentarer
Postat av: sofii

Klart man ska få ha åsikter om saker och ting. Det kan jag hålla med om. Sen att man tolkar det fel är ju en grej. Men så kan man också tycka att vissa saker man läste va lite elakt på sätt och vis! Men som sagt åsikter har alla och det är ju inte direkt fel med det, men å andra sidan så kanske man inte ska skriva ut det för då blir det kaos! Vi som bor i kumla vet ju hur den här "staden" funkar och alla har alltid något att komma med när det väl kommer till saken. Sen jag själv skulle nog aldrig kunna skriva inte ens om jag hatar någon att man önskar att personen ska adoptera bort sitt barn. Men det är ju jag! Men jag känner er båda, vill inge ont om någon av er heller. Och hoppas att denna kommentar inte tas illa upp. Jag vet också Jennie att du är en väldigt ärlig person som skriver vad du tycker och tänker. Och inge illa menat nu men ibland kan man ta illa upp, det skulle jag nog med göra om någon hade skrivit om mig. Och jag har nog sagt eller gjort saker som andra tar illa upp för och det står jag för isåfall. Men sånt kommer alltid finnas och det går inte att komma bort från. Tyvärr!! Men jag hoppas att jag inte har gjort dig upprörd av denna kommentar nu. För ville bara skriva som jag tycker.

2010-11-24 @ 22:28:20
URL: http://sofiihalliin.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst att folk få ha sina egna åsikter som du har.

Men du kanske ska ta reda på fakta innan du anklagar folk, som kommenterar din löjliga blogg... Jag är inte ett dugg intresserad av att lägga mig i det du skriver, har lite bättre saker för mig än att klanka ner på andra.. Jag har mitt eget liv att bry mig om än att sitta och vara en av de "ANONYMA" i din lilla blogg....!! Som jag redan sade till dig igår när du frågade..

Har du gett dig in i en diskussion, får du även tåla kritiken runt om den.. Anonym eller inte!! Alla gör vi misstag som vi mer eller mindre ångrar, frågan är ju bara vad..! Som sagt jag vinner inget på att sitta och skriva töntiga kommentarer på en blogg.. Du har dina åsikter jag har mina..

// Maria Lindh!!!!!

2010-11-25 @ 15:57:57
Postat av: JAG

Maria , tack för din smickrande kommentar!

Förstår inte riktigt vad du menar när du skriver att jag anklagat folk utan fakta? Har jag anklagat dig genom att fråga om det var du? Nerru, det var en fråga och inte en anklagelse. Men du kanske har lika svårt som dom andra att ta skillnad på saker?

Och jaa, jag kan ta kritik .. Men du kan inte ha läst allt om du påstår att jag inte kan ta att min blogg blir kritiserad? Jag har ju skrivit typ 10 gånger att jag stör mig inte på kommentarerna för att ALLA får ha en åsikt. Utan det jag störde mig på var att det satt 2 fjollor, bland annat Anne -lie Nystöm och låtsades som att dom var smart och låtsades om som att dom inte kände mig. Det är TÖNTIGT! Det absolut omognaste man kan göra..



En sak till, om nu min blogg är så himla LÖJLIG varför läser du den då? :)Ge fan i att läs om ni inte tål att höra sanningen som är eran vän. Att ni sen kan sitta och försvara dennes persons beteende är för mig inga riktiga vänner. Herregud. Men men =)

Tack ännu en gång för din åsikt!

2010-11-25 @ 16:44:29
URL: http://Http://Rumpnissarnas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/