Herregud!

3 kommentarer från samma IP nummer :)
Först är du anonym, sen heter du Monica och sen Linn! :) Jaja vad ska man säga!?

Tänker ta det här ännu en gång!
Ja jag är mamma, so what? Vad har det med det jag skrivit om denna " blivande mamman " ?
Du / ni på samma IP nummer borde själv förstå att hur dåligt man än mår under en graviditet gör inte så man har rätt att dricka när man bär på ett liv.


DU/Ni skriver också att det jag skriver är staffbart, isåfall borde det du/ ni skriver också vara det!? Eller?

Sen är det ju såhär, antingen vet ni vem jag skriver om eller inte.. Men om ni nu vet det så verkar ni inte veta hela historien.. Att sitta bredvid sin vän som precis fått missfall och säga att man hatar barn när man själv bär på ett verkar inte helt normalt eller? Eller när denna person är med andra av sina " vänner " som har barnen med sig i hennes närvaro också då kan sitta & säga att hon hatar barn? Gör man så?
Du / Ni kan också tänka till lite hur det känns för oss mammor som älskar våra barn, se en människa kanske förstöra något så fint som man vet växer i dennes mage?!
Jag önskar ingen någon slags depression men rädslan & oron för detta barns liv gör så man känner agg mot den som kanske förstört barnets framtid.


Ni borde också tänka på vad ni skriver, och som sagt det jag skriver är inte brutalt någonstans utan sant!
Jag vet inte riktigt hur ni vill att jag ska förklara mig men detta borde räcka..


Hatar man barn ska man väl ändå inte skaffa barn? Eller?


Sen att ni nu låtsas vara olika personer fast ni är samma person eller 3 olika vid samma dator är ju bara barnsligt.
Antingen står man för sina åsikter eller så skiter man i att ens kommenterar..som ni märker så står jag för det jag skriver  därför förklarade jag mig nu för sista gången.


Sen har ni som sagt INGEN aning om vad jag har sagt öga motöga till denna människa överhuvudtaget eller hur!
Jag är inte ensam om att dela denna åsikt, utan ni kan läsa om den här tjejen i många bloggar här i kumla.
Men antar att ni stör er på just min åsikt för att jag är jag !

Och en åsikt & ett personangrepp är inte samma sak! Tänkte bara påpeka det!


Och visst, jag kan känna en viss medkänsla för den här " blivande mamman " för att hon känner som hon gör för det här barnet. Men det ger inte henne rätt att sitta & säga saker som hon gör framför folk & i närheten av våra barn!  Hur känns det för oss föräldrar som älskar våra barn så fruktansvärt mycket när en person sitter redvid våra barn & säger att hon hatar barn??
Tänk lite på det ni!
Sen kan ni kommentera vad ni vill.. Ni har åsikter precis som jag men våga stå för vilka ni är i stället.
För att vara anonym är bara barnsligt & speciellt när det är under samma IP!
Och föressten ett tips, stör ni er så mycket på vad jag skriver så sluta läs då istället :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är 2 st som skriver men de har inte med saken att göra om vi är de.. vi har inget imot dej för vi känner inte dej,men de är fel att skriva att ta de öga mot öga o sen skriva själv.. om de är vissa som kanske har fått missfall så de deras sak. dom kan tala för sej själva.. Ja monica tycker bara att de är synd att du som mamma bidrar till internet mobbning sånt som vi andra mammor jobbar imot :( o ja har läst igenom de ja skrev först o de ska stå ett ? tecken bakom straffbart.. så va ett gott föredöme istället strunta i va andra gör i sina liv.. Ps,om hon nu skriver saker om sej själv så ta bort henne från fb då.

2010-11-24 @ 19:13:23
Postat av: JAG!

Men snälla ni, det är ganska uppenbart att ni vet vem jag skriver om. Inga random människor skulle annars hoppa in här & bete sig som ni gör utan då skulle ni också känna oro.

Och detta är inte mobbning vilket jag också är emot! Ni verkar verkligen ha svårt att skilja på, personangrepp,mobbning & åsikter!



Som ni ser här har jag inte nämnt NÅGRA namn därför kan inte detta klassas som mobbning utan en ren & klar åsikt..



Om ni nu är i vuxen ålder så borde ni förstå bättre!



Och ja kära ni, jag är en bra mamma och därför bryr jag mig också om när barn hamnar i trubbel mot deras vilja!



Men ni kanske tex är FÖR våld i hemmet osv?

Mobbar Journalister också personer i deras artiklar då eller?

Jag menar, det står dagligen om föräldrar som gör dittan & dattan, är det personangrepp?



Tänk er för vad ni skriver.!



Som ni märker är jag rätt skarp i hjärnan ;)

2010-11-24 @ 19:30:53
URL: http://Http://Rumpnissarnas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/