Angående Facebook!

Yes,nu äre min tur att gnälla lite angående FB!


Helt ärligt så förstår jag inte grejen med dom som är osams & skriver på sina loggar om det ena & det andra om varandra!
På det sättet blir folk nyfikna, och jag tror inte dessa håller tyst och osv.. Det är pga av sånna här tillfällen det blir skitsnack!


Varför inte bara ta det här med varandra? 


Och jag genast meddela om att jag inte syftar på några speciella nu utan överhuvudtaget!
Man ser allt på facebook, och vissa saker anser jag vara för privat för att skriva ut!?


Rätta mig gärna om jag har fel..


Men 2 eller fler personer som är osams kan ta det med varandra istället för att trycka ner varandra på era loggar!

Sen måste jag även passa på & skriva om hur förbannat JÄVLA trött jag är på dig gnällspik!
Det enda du gör på facebook är att gnälla..
Varför ens ha FB om du aldrig kan vara posetiv?
Du har ett barn i magen och istället för att skriva att du ska RÖKA massa cigg så kan du istället skriva & vad jag längtar efter mitt barn.
Men nej, du skriver att du ångrar ditt beslut osv..
Du skämmer ut dig själv!


& helt ärligt så hoppas jag att SOC finns med på förlossningen & räddar detta stackars barn som lever i din mage!
Taskigt att skriva så kanske men det är verkligen min önskan!
Du är inte redo att skaffa barn & det finns familjer som inte kan få barn som skulle vara överlyckliga över att få detta!
Så jag ber dig bruden, ta dig i kragen & adoptera bort barnet istället.

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Du har så rätt gumman! Tråkigt bara att vissa inte kan ta det face to face eller ens i luren. Och väldigt omoget att inte ens kunna diskutera om det utan måste lägga ut hela sitt liv och åsikter på fb som en liten pik och sen bara säga upp vänskapen.. Jag har tur som har dig gumman du har, är och kommer alltid att vara min bästa vän Min Eviga! :) love you! <3

2010-11-24 @ 14:39:47
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: lovisa

söt header:D

2010-11-24 @ 15:03:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: linda-modelover

håller med dej till 100%

2010-11-24 @ 15:30:39
URL: http://modeomallt.blogg.se/
Postat av: Annica

oj :( känner inte dig.. men vad har bruden gjort mot dig?

2010-11-24 @ 15:34:59
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv tack så mkt! :)

2010-11-24 @ 15:41:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ida

haft en fin dag? :)

2010-11-24 @ 17:21:51
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du får förlåt mej ,men du sitter och skriver om hur saker och ting ska gå till.

Att folk ska ta de med varandra och inte sitta och skriva ut de på facebook.

Men? Är de då bättre att sitta och skriva ut såna här saker på din Blogg? om du nu har problem med vissa som skriver att dom vill ha cigg osv varför då inte ta de med dom? Och de du gör just nu är att du går till personangrepp för att ja antar att personen i fråga vet att de är hon du menar.. Straffbart!

Och ja kan tala om för dej att de finns nåt som heter graviditetsdepression? Så tänk dej för innan du talar...

2010-11-24 @ 18:00:56
Postat av: Hilda

Håller med till 100% folk på face vill bara ha uppmärksamhet verkar de som.

den ovanför verkar inte våga stå för vem den e, lite larvigt...

ha de gött :D

2010-11-24 @ 18:16:15
Postat av: monica

Så du menar att bara du ska kolla upp allas ip adresser för att dom inte håller med? o titta hur du själv skriver... du känner inte mej o ja har ingen aning om vad du är.. ja är en bloggläsare som läser precis de ni bloggare vill... samma sak som på fb tyvärr...

tycker bara att du ska ta de öga mot öga precis de du själv säger..

2010-11-24 @ 18:25:16
Postat av: Linn

Oj, väldigt brutalt skrivet kanske.. Tror inte att du skulle bli så glad om någon hade skrivit sådär om dig. Plus att det spelar ingen roll hur mkt man ogillar en person, men jag tycker inte att man ska skriva så som du har gjort. Förstår inte heller hur folk kan hålla med dig :/ Sen så ser jag att du är mamma själv och vad ger de för signaler när du klankar ner på andra mammor? eller ja, blivande mammor. Och sen kan man må dåligt under graviditeten och kanske ångra vissa saker men av min erfarenhet så ångrar man inte barnet utan kanske vissa andra val man har gjort. Tycker att du ska tänka lite på vad du skriver och vad du skriver om.. För du skulle nog inte tycka om att någon skriver sånna här saker om dig.

2010-11-24 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/