Vad är en morgon utan VÅRA BÄSTA ÅR :D

Har precis varit ute och tagit en morgon cigg, och fyy faaan vad varmt det var :O
Chanelle har inte sovit så bra i natt som hon brukar. Hon vaknade första gången vid kl 02, sen somnade hon om någon gång vid 3. Men sen vaknade hon igen klockan 7 i morse och då gav jag henne en flaska välling :)
Sitter och glor på våra bästa år och försöker tänka på vad man kan hitta på idag.?
Tycker verkligen synd om alla små barn när det är sån här värme.
Och för er som inte vet, jag ställer klockan varje morgon för att INTE miss våra bästa år.
Serien är för jävla seg men har kollat på den sen jag var liten..
När det har slutat ska jag väl försöka ta mig ut en stund innan den värsta värmen kommer, eller ska man avvakta till i kväll? Aja dagen får utvisa vad som skall hända ske. :D
Puss på er. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Alltså Chanelle är ju den sötaste lilla plutt som går att se, hon är ju så underbart SÖT

Älskar er

2010-07-08 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/