Svar på kommentar :)

Fick en kommentar som denna Anonyma ville att jag skulle svara på så då ser jag till att göra det.
Men hedan efter vill jag gärna ha ett namn på personen =)
hej!
gud så söt dotter du har! och hennes namn är unikt och så vackert.
jag har en fråga till dig som jag hoppas att du vill svara på ,
hur gammal är du ?
jag tycker att du ser ut att vara en väldigt ung mamma och jag beundrar unga mammor väldigt mycket.
ha en bra dag D:


Mitt svar till dig :

Tack så hemskt mycket för det fina du skrev om min dotter =)
Jag är 22 år gammal, jag var alltså 21 när jag fick min dotter.
Jag själv tycker inte att jag var så ung men kul att du beundrar unga mammor.
Det gör faktiskt jag också om jag ska vara ärlig.
Du kan besöka min vän FRIDA s blogg om du vill=)
Hon är 21 år och har 2 små söta söner.


Hoppas du vart nöjd över svaret och hoppas du också får en bra dag!
Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/