Ny blogg ännu en gång!

Men denna gång blir det på riktigt, den ska vara olåst och alla ska ha rätt till att läsa den.!
Men kan redan nu skriva att Anonyma kommentarer försvinner på momangen..
God tar inte fega råttor som tror dom kan kommentera hur som helst.
Jag kommer även inte skriva ut allt som händer och sker, för då får ni för mycket att snacka om..
Och folk som snackar om en liv fast ni kanske vet 5% av det och sen hittar på resten själva ni behöver inte heller läsa min blogg. En dag kommer det fram vilka ni är ändå så.. Och jag vet att många i just den här hålan KUMLA har svårt för att hålla sig till sanningen och stå för det dom gör..
Nu ska jag förklara namnet rumpnissarnas: Detta blir ju en blogg om mig & min dotter men den kommer också handla om andra. Och eftersom jag då inte bara skriver om mig själv så vart det just namnet rumpnissarnas..
Du vill jag veta om någon är bra på design??
Skulle vilja ha lite somrig design:)
Hur som helst, 1 inlägg om dagen, miiinst.
Och ibland kan det hända att bloggen kommer vara provocerande men jag skriver bara ärligt och står för vad jag tycker och tänker.Så klarar du inte av att läsa det.. Läs det då inte..
See yaaa

Kommentarer
Postat av: Pierre Pava Johansson

Fin blogg sida =)

2010-07-08 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/