Min helg!

Yes, nu kommer här ett långt blogginlägg..Känner att det är på tiden. Jag måste ju skriva om hur min helg var =)
I Fredags var min kära kusin Therese här. Och vi hade sjuuukt trevligt.. Jag får alltid skratta som faan när jag är med henne. Hahahaha, skrattar bara jag tänker på det liksom. :D  Vi lagade Taco´s och snackade massa skit. Efter maten fick vi för oss att ta en sköön kvälls promenix med lillan så det gjorde vi =)  När vi kom tillbaka så satte vi på en film som vi glodde på i ca 50 min. Det gick inte att hålla, vi gick ut på ballen och satt & snacka i stället.  Jag satt iofs och kedje rökte medans vi satt där, dålig vana I know. Vid 01.00 åkte hon hem och jag var åter igen, ensam vuxen =) Lillan låg ju och sov så hade ju inget sällskap förutom dom på msn, facebook & Badoo :D
Satt och snackade med snubben som jag skrev om i gårdagens inlägg. I telefonen alltså. Haha=) Nice nice så det var ju trevligt sällskap på det sättet.. Gick väl & la mig runt 03.30 :/ Fyy skäääms på mig...



I lördags
hände det inte särskilt mycket i vårat liv. Eller jo, hade en hel del besök. Först på förmiddagen kom min gamla granne och 2 kompisar till han. Dom hade köpt med sig cider & öl till mig.. As schysst ju, bara att ställa in i kylen ju =) Sen några timmar senare så kom min mamma med familj och efter det kom farmor :D
Natten tillbringades framför datorn med nån kall  och trevligt sällskap på datorn =) Ah just det, Tina kom även förbi och tog en cigg med mig också. Vart lite snack med henne också :D


Söndagen. POWERWALK


Och idag, läkare, irritation mm.. :D


Goda maten från i fredags ;)




Kommentarer
Postat av: Soha

Åhhh vad gott

2010-07-22 @ 18:34:58
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/