Min farmor!

Detta inlägg är till min kära FARMOR. Jag lovar er att hon är världens bästa. Hon har alltid funnit här för mig, hon har nästan varit som en extra mamma för mig.  Vet inte hur många gånger hon räddat mina dåliga dagar. Senast idag gjorde hon det!  Min farmor är värd mer än guld för mig! Jag älskar henne så fruktansvärt mycket. Ibland kan jag sitta och få tårar i ögonen när jag tänker på att hon faktiskt är gammal och kanske inte har så många år kvar :/ Jag vill inte förlora min farmor :( Aldrig vill jag förlora henne.  Hon ligger mig och Chanelle väldigt varmt om hjärtat och kommer alltid att göra det.



ÄLSKADE LILLA FARMOR! Du är SÅÅÅÅ ÄLSKAD AV OSS! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/