Men KUL, ännu en helg förstöööörd!

Fan alltså, jag hade ju planerat att gå ut och hitta på nått den här helgen eftersom min mamma erbjöd sig att ta Chanelle. Meningen var att jag skulle gått ut förra helgen men då skulle dom dra och tälta.
Sen på söndagen får jag reda på att dom aldrig drog iväg. Då hade dom ju faktiskt kunnat tagit lillan, men dom hörde inte av sig angående det.
Så jag planerade denna helg istället men då fick jag nyss reda på att dom ska dra i väg denna helg i stället.
Jag som ÄNTLIGEN skulle gå ut och roa mig..
Jag känner ju verkligen att det behövs med tanke på mitt mående just nu..
Aja skitsamma, Den 24 Juli åker jag & lillan till Karlskrona iaf. Ska bli så otroligt skönt att bara komma bort från denna håla.. Och jag kommer varken svara i telefonen eller på sms när jag är där.
Är det semester så är det..
Adjö

Kommentarer
Postat av: froidan

Men va tråkigt ;/



Jag hade ju kunnat tagit henne, men hon är ju inte så van vid mig, så kanske inte skulle gå, med tanke på att hon inte kunde somna här sist och så? :/



<3

2010-07-06 @ 22:44:17
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/