Långtråkiga dagar.

Har inte mått så bra dom sista dagarna, och jag kan inte sätta fingret på vad det är som tynger ner mig heller.
Den enda som får mig att le är Chanelle, men så fort hon har somnat så känner jag mig ensam och orolig. Det fattas något i våra liv. Vi behöver något som lyfter upp oss.. Jag menar, på sommaren ska man väl ändå vara glad?
Eller har jag fel?
Hur som helst tycker jag detta är konstigt. Det var länge sen jag kände såhär...
Att bo i denna håla som vi gör också gör ju inte saken bättre.. Vad händer här liksom? INTE ett jäääävla skit.
Tråk tråk tråk hela dagarna....
Nej det känns som jag bara vill ligga i sängen och dra täcket över huvudet faktiskt...
Ingenting vart bättre när lilla Esco ringde från Holland och berättade att han satt på kåken igen och att han var på rymmen när jag var hos honom i Holland. Helt sjukt..Men på något sätt kände jag det på mig när jag åkte, alltså att något inte stod rätt till..Så min magkänsla är något att lita på det..
Sen så har Chanelle´s cp till pappa hört av sig nu också.Var bara 6 månader sen han jag hörde något sen sist.
Och svinet frågade hur jag mår? Men herregud Mohammed, du ska fråga hur din dotter mår och inte hur jag mår. Men nej nej, inte en enda fråga om hur hans dotter mår..
Och ni som inte hängt med i dom här svängarna vet ju inte riktigt varför jag är ensam med henne men detta är en anledning..

Han bryr sig helt enkelt inte. Han bryr sig om mig, men inte om sin dotter. Och jag tycker inte att han behöver höra av sig till mig om han inte vill veta något om henne.

Har jag fel??
Aja hur som helst så var det extremt skönt att skriva av sig lite nu.. =) Bara det lättade lite. Så jag får väl fortsätta skriva lite tankar osv.
Ha en bra dag allesammans...
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ja Frida är super duktig på att fixa bloggar. Jag tycker att du är helt otrolig på att skriva så att man förstår hur du känner. När du är glad och positiv och skriver det så känner man att det bubblar i hela kroppen och när du skriver att du mår dåligt så känns det i som ett slag i bröstet.

Du är bäst på att skriva Jennie.

ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA

2010-07-06 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/