Karlskrona :O

Kom precis hem efter en promenad med lillan.. Självklart fick hon smaka glass också..
Träffade Karin & Johan ute på torget också så det blir nog att dra till dom och grilla senare...
:)
Nu är det såhär att jag sett bild på KARLSKRONA uppifrån. Oh loord säger jag bara.. Hur kan man bo sådär, tänk om det kommer en flodvåg dåå dööör vi ju??? :O  Hahahha Om ni hör att det varit storm eller något liknande när jag är där borta och jag dött så vet ni redan nu varför. Floden kom och tog med sig hela ÖN.. Ahh helt seriöst alltså.. Det är ju bara en liten Ö.. Hahahahhaha
:)
Well well, we will see...

Detta är alltså KARLSKRONA!

Kommentarer
Postat av: johanna folin

hahahaha...lilla stumpan...du kommer säkert överleva detta oxå:P säg nåt du inte klarar? nää just det jennie klarar ju allt:) du kommer ha de gott med strand o bad o myys:)

2010-07-08 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/