Hemma igen!

Såå nu är vi hemma igen =)
Tommy vart glad över maten han fick så i belöning fick jag ett paket cigg=) Hahah Inte för att jag behövde någon belöning men vem tackar nej till det?
Man kan ju se på det hela olika, kanske vill han förkorta mitt liv? Haha Nerrå han gjorde det för att vara snäll..
Lillan ligger i sin säng och dricker välling för att sedan somna.. Jag känner min dotter och vet precis vad hon vill ha  ;)
Jag ska också äta kålpudding, älskar farmors mat!! Äldre människor gör oftast den bästa husmanskosten..


Ska väl försöka ta tag i lite städning här hemma också, visserligen damsög jag förut men skulle behöva torka golven också.. Jaja just precis nu är det för VARMT för att städa.

Jag är rädd för åskan men just nu längtar jag efter den så vi kan få lite FRISK luft och slippa det här klibbiga..

Eller vad säger ni?=)


Hörs senare.
Puss & Kram
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har blivit utvald bland dom 10 finalisterna i liveontimes blogg.

Så snälla snälla rösta på mig. För att göra det lämnar ni en kommentar på denna sidan: http://liveonetime.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment.

2010-07-08 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/