Dagens SKRATT!

Lite små fjantiga och små roliga historier.

1
Det var en gång en man som kom in på ett hotell och väntade på att få checka in. 
Precis när det var hans tur att checka in så kom det en kvinna, Mannen råkade då stöta till kvinnans bröst med armbågen och sa " om ditt hjärta är lika mjukt som ditt bröst så förlåter du mig" då sa kvinnan " om din kuk är lika hård som din armbåge så finns jag på rum 823.




2

En cowboy och hans häst satt och spelade poker. Plötsligt började hästen äta på korten. 
Cowboyen frågade: Varför äter du på korten? 
- Det är ju klöver, sa hästen.



3

Det var en man som hette Bo som varje dag cyklade över en bro, varje gång han cyklade över bron ropade han "hej jag heter Bo, jag cyklar över en bro!" En dag mötte han en kvinna på bron. Dom blev kära och bestämde sej för att träffas och ha sex under bron lite senare när ingen kunde se dom. När dom träffades underbron sa kvinnan "jag har mens så du får köra in den där bak." Och det gjorde han. När han stod där och juckade ropade han " Hej jag heter Bo, jag har sex under en bro!" Då ropade kvinnan "Hej jag heter Kjell, jag är utklädd i kväll!"

Kommentarer
Postat av: nicole

Hahahahhaha

2010-07-10 @ 23:03:34
URL: http://nevinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/