Angående inlägget om "bråket" om min DOTTER!

Tar inte bort inlägget jag skrev utan skriver här att det var ett MISSFÖRSTÅND mellan min syster & hennes " låtsas mamma" Så jag kanske gick lite hårt till där men min ILSKA just då var inte att leka med.Vem som helst blir nog förbannad när man får höra en sån sak. Och nu är det som det är, men allt är löst och det är vi glada för =)
Och vad har vi lärt oss av detta?  Jo att missförstånd kan verkligen göra människor osams.Inte sant?
Ber om ursäkt till alla inblandade <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för det Jennie, kul att nån har vett att be om ursäkt. förstår din ilska till fullo, men nästa gång,testa att fråga den berörda innan du "går i taken" på bloggen. Som tur var så läste jag inte inlägget förenns efter att vi pratat, hade nog blitt grymt ledsen av såna hårda ord annars. Ha de gott o ta hand om er, du o din SÖTA DOTTER !!!

2010-07-23 @ 06:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/