Födelsedag + helgen!

Min födelsedag som var i fredags, alltså den 3 december började med att jag klev upp till skolan. Sen hem och fixade det sista i hemmet:)
Fick besök av Carina, farmor & lillebror runt 2, strax efter det kom min älskade vän Sandra Valette.
Vi fikade och jag öppnade paket.
Vid 4 tiden drog jag ut för att möta min älskade pojkvän vid bussen efter det gick vi hem till mig för att vänta in mamma med familj plus Jessica ( syster ) & Niklas. :)
<


Efter dom hade dragit vart det att laga mat till mig & älsklingen och sen bara massa mys under kvällen.



Lördagen
började med en smarrig frulle med Ozzy sen kom farmor för att hälsa på honom eftersom hon inte hann det på fredagen. Sen drog jag, Chanelle & Ozzy till Marieberg & drog ett varv på Ikea efter det så kom mamma & Stefan dit för att hämta Chanelle & jag och älsk drog vidare in mot själva marieberg.
Vart lite shopping, mycket bra köp.
Jag fick ett par Jeans, en tunika + en klänning av min underbara! Det tackar jag för <3
Hur som helst så drog han & jag vidare hem mot honom i Kga för en partykväll :)



Jaa, en underbara helg tillsammans med nära & kära <3



Och ni som känner mig & vet vilka som ingår i min familj så kan jag då instämma på att min så kallade pappa inte dök upp på min dag. Tråkigt men sant och det är inget jag någonsin kommer förlåta..

Men tack till er alla andra!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lantz

Vilken fin blogg du har!!

2010-12-08 @ 17:14:45
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/