Ut på promenad strax!

Hejsan alla goa & glada :)
Jag vet att jag inte uppdaterar min blogg så bra men det ska väl bli ändring på det..
Har haft min syster här inatt, mysigt värre.. Skönt att inte behöva vara ensam.
Jag & lillan var hos min älskling Ozzy i nästan en hel vecka.. Åkte förra måndagen & kom hem i lördags..
Saknar honom så det gör ont..  :(
Btw , så i lördags när jag kom hem var det bara att dra till bolaget & handla goda saker till kvällen.. För att för min del vart det utgång i lördags och det var ju inte går om man säger så.. Jag hade en mycket trevlig kväll, tråkigt bara att inte min raring kunde vara med mig & ha kul...
Nu sitter jag & funderar på min nästa resa till honom.. Önskar jag kunde få sova i hans famn varje dag ju, men nu funkar det ju inte riktigt så med tanke på att vi inte ens bor i samma stad..
Ozzy, jag tycker om dig! <3
Nee nu ska jag inte skriva mer för nu ska jag ut och promenera med min älskade dotter & min älskade lillasyster..
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/