Fullt upp dagarna ut!

Jajemen, fast jag inte har ett jobb eller en utbildning att gå till på dagarna så har jag ändå fullt upp hela dagarna..
Söker massa jobb, skolar in dottern min & planerar vad jag ska läsa till medans jag söker jobben..
Skulle det ske att jag skulle få ett jobb, får jag skjuta upp pluggandet tills senare. För först & främst vill jag ha ett JOBB där jag kan tjäna mina egna pengar & känna att jag kan hjälpa till & bidra att försörja familjen..
Än så länge bor jag kvar i Kumla med min dotter, men i framtiden kanske vi flyttar till Karlskoga och då blir det inte bara hon & jag utan 2 till. Och en god ekonomi krävs för att kunna försörja 4 personer.
Älsklingen har sitt jobb, så där kommer pengarna in som dom ska.. Men jag tänker inte flytta ihop eller bli sambo med någon så länge jag inte har egen ekonomi.. Visserligen skulle jag få ut ca 12500 varje månad om jag bara pluggade och det skulle räcka gott & väl ett bra tag men jag vill ändå ha ett jobb..
Är det någon som läser min blogg som vet nått jobb?? Någon som har en förälder/ släkt som behöver anställa en glad & sprallig tjej`??
Hör gärna av er till mig då !!
Jag tror helt ärligt jag skulle klara av vilket jobb som helst, jag är ingen dum eller osmart brud direkt..
Snälla snälla, jag ber till & med till gud om ett jobb!!
Ni kära läsare kan väl vara så gulliga och kommentera om ni hör något.. ??
Ni skulle självklart få en tack gåva i från mig.. :)
Puss & kram och tack på förhand! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/