Svar på ANONYM Kommentar!

Haha asså jag dör på dessa fega nötter som inte VÅGAR stå för deras åsikt & måste kommentera anonymt!
1 2 3 MOOOGEEET!  Neeej..
Jag antar att jag vet vem du är & att du vet vem jag är.. Men jag kan faktiskt inger mer än att skratt åt din löjliga kommentar! Sen näääär blev personangrepp via text straffbart?  Den brottsbalk eller paragraf får du gärna skicka till mig! ;)
Då jag inte skrivit något elakt eller kallat denna person något elakt så finns det inget annat än FAKTA i min text!
För det andra så skriver du att jag sitter & skriver om hur saker ska gå till?Vad menar du med det? Jag skrev hur saker & ting BORDE gå till.. 2 skilda saker hörru ;))
Du borde därimot tänka dig för vad du skriver eftersom du ASOLUT inte har en blekaste aning om vad jag sagt till den här tjejen och inte  :)
Så om du nu ursäktar mig så har jag annat att göra en att besvara omogna anonyma kommentarer, dels ska jag spåra denna IP adress ..
Puss på dig ANONYMOUS! HAHAHAHA
Update!
"Monica " Så du menare att bara för att man har fått en graviditetsdeprisson så har man rätt att dricka alkohol under graviditeten?
Oj oj oj,  undrar hur vissa tänker =)

Kommentarer
Postat av: Elin

GILLA

2010-11-24 @ 18:22:20
URL: http://elooj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men de har nog dom flesta gjort innan dom ens visste om att dom va gravida... De finns många som kanske tar ett glas vin till finmiddagen eller en lätt öl.. Och om de är så att du vet säkert att hon har gjort de eller hört på ryktesvägar så är de en sak.. man kan inte sitta och skriva om saker som man inte har en aning om.. och som du skrev i ett inlägg att de går mycke skitsnack. och de är var och ens sak vad man gör med sina egna.. De borde du hålla med om?

2010-11-24 @ 18:55:24
Postat av: Linnéa - Mamma till Pärla

Det är väldigt stor skillnad på att ta en öl eller ett glas vin när man är gravid men inte vet om det och ifall man dricker öl eller vin när man vet om det. Varför skada sitt barn medvetet? Man vet aldrig vad konsekvenserna kan bli. Eftersom att barnet blir mycket mer påverkad än mamman som bär på det blir av ett glas vin eller öl. Dessutom så blir barnet påverkad av alkoholen TVÅ gånger..

2010-11-24 @ 21:01:02
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Postat av: froidan

Håller med Linnea fullständigt!



Vet man INTE om att man är gravid så är det en helt annan sak - men vet man om att man väntar barn och dessutom valt att behålla det så är det inte OK att dricka. Hur dåligt man än mår med tex gravid/förlossnings-depression!



Vissa verkar inte förstå hur mycket det faktiskt kan skada barnet! Spelar ingen roll om det 'bara' är ett glas, det är endå inte okej!



Förstår inte hur vissa kan sitta och försvara ett sådan beteende! Skulle ni tycka det var okej att sitta och supa sig full med en nyfödd bebis också? För det är exakt samma sak, barnet kan bli skadat även då! :@

2010-11-24 @ 22:41:01
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/