Motgångar!

Motgånger i livet har vi alla nångång, men att behöva ha det hela livet gör ju en människa självdestruktiv för faan!
Har tröttnat på den här skiten nu säger jag bara!
Mitt liv har tamej faan varit skiit hela tiden, tills jag fick min dotter.. Då började det ljusna till.. Jag började må bra och var glad..
Jag sedan jag var 18 år behövt hjälp från kommunen ekonomiskt vilket trycker ner en människa i botten bara det!
Folk tror att det handlar om slöhet osv bara för att man får hjälp.


Där kan jag ju säga till er direkt att alla FALL är inte LIKA!!
Det finns så JÄVLA mycket förut fattade meningar kring det..
Hur som helst, jag har inte hjälp i från dom nu, vilket gjorde så jag mådde lite bättre. Jag har sett till att jag har egen ekonomi osv men ändå så kommer det bara fler & fler motgångar! Hur mycket mer ska man orka??? :(
När ska jag vara känna hur det känns att vara LYCKLIG & ha ett BRA liv`?
Faaaan
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://rumpnissarnas.webblogg.se/